28 maja 2015

Ulubieńcy maja

Cześć kochani!
Maj dobiega końca, a więc czas na ulubieńców.





 Odżywka do paznokci - Lovely, Strongly regenerating nailcare.
Moje paznokcie są łamliwe i rozdwajające się, dlatego potrzebuję wzmocnienia. Uzyskałam to dzięki tej odżywce. Paznokcie zdecydowanie są mocniejsze. Jedyny minus to zbyt intensywny, drażniący zapach. Cena ok. 7 zł.



Krem do rąk i paznokci - Cztery pory roku.
Po zimie moje ręce były w opłakanym stanie, suche i popękane. Używam tego kremu codziennie, a dłonie są gładkie i niemal idealne. Przepiękny zapach. Cena ok. 4 zł.



Wosk - Yankee Candle, summer scoop.
Cudowny, słodki zapach. Kojarzy się z latem i lodami. Cena 7 zł.



Herbata - Green Hills, malina i kardamon.
Smak słodko - kwaśny, delikatnie korzenny. Oprócz maliny i kardamonu w składzie są również: hibiskus, jabłko, liść jeżyny słodkiej, skórka pomarańczy, płatki róży. Cena 4 zł.


 A Wy jakich macie ulubieńców ? Odkryliście coś ciekawego w tym miesiącu? ;)

2 komentarze :

  1. Ja mam problem z rozdwajającymi się paznokciami.Nic nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrym sposobem jest wcieranie w paznokcie oliwę z oliwek z dodatkiem olejku rycynowego i kilkoma kroplami cytryny. Próbowałam, sprawdziło się. Nawilża, odżywia i wybiela. :)

      Usuń