27 czerwca 2015

Recenzja - W7, In the night

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją paletki cieni W7 - In the night. Zapraszam do przeczytania. :)






Opakowanie: metalowe, ładne zestawienie kolorystyczne, kojarzy się z nocą, jak nawiązuje nazwa. Niestety nie ma lusterka, ale nie jest to wielki problem. W środku znajduje się pędzelek i pacynka. Z tyłu podane są nazwy kolorów.

Zawartość: 12 cieni, jeden matowy, kilka satynowych i z drobinkami.

Jakość: Cienie maja słaba pigmentację, trzeba się 'namachać', żeby uzyskać dobry efekt. Kolory bardzo ładne. Jakość nie zadowala, nawet baza nie bardzo pomaga. Cienie z drobinkami bardzo się osypują.

Cena: 30 zł.



Myślę, ze jak na taką cenę, paletka jest słaba. Można znaleźć lepsze i tańsze. Będzie dobra dla osób zaczynających swoją przygodę z makijażem. Jednak kolory i efekt końcowy mi się podobają, a więc zostanie ze mną.



Macie? Jakie jest Wasze zdanie? :)

8 komentarzy :

  1. Super ;) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jak piszesz recenzję, już z niecierpliwością czekam na kolejne:)
    Zapraszam do mnie http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ;) Pojawi się jeszcze wiele recenzji.

      Usuń
  3. świetne cienia, akurat kolory takie
    jakie używam na co dzień :) cena
    też nie jest najgorsza, udany zakup :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory,nie mam,ale z chęcią kupię ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    ps. co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że odpowiesz :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń