8 listopada 2015

Dobre i tanie kosmetyki do pielęgnacji

Jestem osobą, która nie lubi przepłacać. Szukam perełek w niskich cenach. Dziś przedstawię moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji. Pewnie większości są znane, ale jeśli ktoś nie miał z nimi styczności, to serdecznie polecam. :)


Kallos - Maska keratynowa
Uwielbiam! Tutaj jest recenzja. Litr maski kosztuje 12 zł. Wygładza, nabłyszcza, ułatwia rozczesywanie. Jest bardzo wydajna. Przez pół roku zużyłam dopiero połowę produktu. Stosuję raz w tygodniu.
 
Garnier Fructis - Oil Repair 3
Długo nie używałam żadnych odżywek. Jednak przekonałam się do nich, gdy moje włosy znalazły się w opłakanym stanie. Oil Repair była pierwszą odżywką po jaką sięgnęłam. Na początku nie zauważyłam różnicy w kondycji moich włosów. Po zużyciu połowy produktu zauważyłam efekty. Włosy stały się grubsze, nie rzucały się w oczy zniszczone końcówki, lepiej wyglądały. Niedawno kupiłam kolejne opakowanie. Cena 8 zł.
 
Ziaja - Oczyszczanie liście manuka, żel myjący normalizujący
Używam do demakijażu, radzi sobie z tym bardzo dobrze. Producent zaleca omijać okolice oczu, ja tego nie robię i nic mi się nie stało. Cena 9 zł.
 
Ziaja - Maski
Maski Ziaja chyba każdy zna. Z każdej jestem zadowolona. Nie mogę powiedzieć o nich nic złego. Muszę uzupełnić zapasy, bo zostały mi tylko oczyszczające. Cena niecałe 2 zł.
 
 

9 komentarzy :

  1. Żel z Ziai i maska z Kallosa to moje ulubione kosmetyki ;) I co najważniejsze - niedrogie! ;)
    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe perełki. Sama sprobuje paru z tych kosmetykow.

    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama miałam tę maskę z kallosa :D
    była świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę i odżywkę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tej masce kreatynowej ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już bardzo dużo słyszałam o tej masce z Kallosa. Zastanawiam się nad kupnem, jednak uczynię to za jakiś czas, bo aktualnie jeszcze starsze "specyfiki" są do skończenia ;)
    Zainteresowała mnie ta odżywka z Garniera - brzmi naprawdę świetnie!
    Czekam na kolejne recenzje kosmetyków i nie tylko - dodaję do obserwowanych!
    Trzymam za Ciebie kciuki!
    Pozdrawiam - http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te maski z KALLOSA ! :)
    zapraszam do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com -bloguje o odchudzaniu sama schudłam 37kg teraz pomagam innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska z Kallosa jest świetna :) wypróbuj odżywkę z Aussie też jest fajna i nie droga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta maseczka z Ziai jest rewelacyjna ! Świetny post !

    OdpowiedzUsuń