17 marca 2016

20 faktów o mnie na 20. urodziny

Stało się... Jedynka zamieniła się na dwójkę, nastoletni wiek minął bezpowrotnie.
Z tej okazji przygotowałam 20 przypadkowych faktów o mnie, o których dużo osób nie ma pojęcia. :)


  1. Mam trzy imiona: Dominika Anna Wiktoria.
  2. Urodziłam się w imieniny dziadka i dzień przed urodzinami babci.
  3. Moją ulubioną bajką w dzieciństwie był Franklin. Oglądałam ją tak często, że znałam na pamięć słowa.
  4. W podstawówce byłam fanką Gosi Andrzejewicz.
  5. Gdy miałam 8 lat urodziła się moja siostra. Zazdrość o rodziców była przeplatana szczęściem z posiadania rodzeństwa.
  6. Zawsze bardzo chciałam mieć starszego brata, niestety to ja jestem najstarsza w rodzinie.
  7. Od 4 klasy podstawowej do 2 liceum chodziłam na różne zajęcia taneczne (z małymi przerwami, ale chodziłam).
  8. W szkole unikałam zajęć z wychowania fizycznego. Zdarzyło się, że miałam 2, bo nie ćwiczyłam. Dopiero w ostatniej klasie liceum nieco wzięłam się za siebie.
  9. Uczyłam się grać na gitarze. Skończyło się na umiejętności zagrania kilku piosenek. Jednak do tej pory gitara stoi w moim pokoju, a mama ma nadzieję, że po nią sięgnę.
  10. Panicznie boję się kur. Nikt nie potrafi tego zrozumieć.
  11. Nie znoszę dymu papierosowego. Bardzo drażni mnie, gdy ktoś pali w moim towarzystwie.
  12. Mam prawo jazdy, ale jakoś nieszczególnie ciągnie mnie do jeżdżenia samochodem.
  13. Oglądam seriale. Codziennie wieczorem zaczyna się mój maraton serialowy.
  14. Chciałam studiować kosmetologię, a jestem na socjologii. Nie żałuję tej zmiany.
  15. Studia zmusiły mnie do nauczenia się gotować. Bez tej umiejętności ciężko byłoby przetrwać.
  16. Wychodzę z założenia, że ubrań nie trzeba prasować, ponieważ po założeniu same się wyprasują.
  17. Bardzo nie lubię wcześnie wstawać. Cieszę się, że w tym semestrze przeważnie mam na 10 na uczelnie.
  18. Gromadzę kosmetyki. Mam ich tak dużo, że nie jestem w stanie wszystkich zużyć.
  19. Uwielbiam czytać kobiece romansidła.
  20. Obecnie mieszkam w Warszawie. Obawiałam się przeprowadzi do tak dużego miasta, ale szybko je polubiła i nie myślę o powrocie w rodzinne strony.

2 komentarze :

  1. Co tu dużo mówić, możesz to dołączyć do zakładki "O mnie". Wszystkiego najlepszego i 100 lat rówieśniczko! ;) Przy okazji jeżeli masz ochotę poczytać, to zapraszam do mnie: www.Wystartuj.blogspot.com ;) Chętnie odpowiem na Wasze komentarze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę z punktu 14 i 20 ;* Ale musisz popracować nad 17 xd

    OdpowiedzUsuń