16 lipca 2016

Jak radzić sobie w upały - letni niezbędnik

Obecnie upałów brak. Jest deszczowo i zimno, ale wysokie temperatury powrócą. Gdy były to marudziłam, a teraz chcę, żeby słońce znowu mocno grzało. Jak się do tego przygotować? Jaki jest mój letni niezbędnik? :)



Woda - Konieczne jest picie dużej ilości wody. Nie przepadam za samą wodą, dodaję do niej różne owoce. O wiele lepiej smakuje.
Okulary - Konieczne jest chronienie oczu.
Zapach - Uwielbiam mgiełki do ciała. Idealne do stosowania latem.
Kolory na ustach i paznokciach - Jako miłośniczka szminek i lakierów, mam niemal zawsze pomalowane usta oraz paznokcie. W lecie stawiam na żywe i pastelowe kolory.
Książka - bardzo lubię książki. Przyjemne jest czytanie np. podczas opalania.
Ochrona przeciwsłoneczna - Opalać się można, ale należy uważać na to, żeby nie przesadzić. Promienie słoneczne wpływają na starzenie się skóry.


Jaki jest Wasz niezbędnik? :) 


2 komentarze :

  1. U mnie króluje dosłownie to co u Ciebie! :) Aczkolwiek podczas upałów nie jestem fanką szminek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Twój niezbędnik :) Ja stawiam na wodę przede wszystkim i okulary przeciwsłoneczne.

    OdpowiedzUsuń