4 stycznia 2017

Nowe woski od Goodies.pl

Moja miłość do wosków jest ogromna. Uwielbiam wieczory z unoszący się pięknym zapachem po całym mieszaniu. Moja kolekcja stale się powiększa, a dowodem na to są kolejne dwa woski. Do tej pory kupowałam stacjonarnie, natomiast tym razem zdecydowałam się zamówić na Goodies.pl. Wszystko przebiegło szybko i pomyślnie. Paczka była świetnie zapakowana. Dodatkowo dostałam kilka kuponów rabatowych i pyszne cukierki. :)



LAKE SUNSET przeczytałam dużo pozytywnych opinii na temat tego zapachu. Trochę słodki i mydlany, ale też rześki i nieduszący.
Opis producenta: Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ozon, drewno oraz ananas.

FLOWERS IN THE SUN rzeczywiście kwiaty w słońcu, dokładnie tak pachnie. Kwiatowy, delikatnie słodki zapach.
Opis producenta: Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o promiennym zapachu słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.

2 komentarze :