7 marca 2016

Philips Lumea Essential - depilacja światłem

Dzisiaj chciałabym przedstawić urządzenie, któremu wiele zawdzięczam. Cieszę się, że mam możliwość je używać. Jednak przyznam się, że minęło sporo czasu zanim odważyłam się wziąć je do ręki. Zdecydowanie nie żałuję. :)


Co to jest Philips Lumea Essential?
Urządzenie do usuwania owłosienia metoda IPL (Intensywne Światło Pulsacyjne) z obszarów poniżej szyi: nóg, pach, okolic bikini, ramion oraz brzucha. Zapobiega wrastaniu włosów, a efekty gładkiej skóry utrzymują się nawet do 6 tygodni. Philips Lumea został stworzony przy współpracy z czołowymi dermatologami, jak również przetestowany klinicznie przez ponad 2000 kobiet.

Najlepsze rezultaty będą widoczne u osób z jasną karnacją i ciemnymi włosami.
Zabiegi należy wykonywać przez 2 miesiące w dwutygodniowych odstępach.
Na początek zdecydowałam się przetestować Lumea na nogach, pachach oraz okolicach bikini. W każdym miejscu efekty są inne. Obecnie jestem po 7 zabiegach. Na nogach zostało ok 15% włosów. Okolice bikini podobnie. Natomiast pachy mniej więcej połowa.

Zabieg jest bardzo prosty i bezbolesny (jeśli ustawimy odpowiednią moc).
Na pachy i okolice bikini poświęcam po 2 minuty, nogi 25 minut.

Plusy:
Zabieg możemy wykonywać sami w domu
Wygodne urządzenie
Dosyć szybko, bezboleśnie i bezpiecznie
Pierwsze efekty pojawiają się po 2 zabiegach
Brak problemu z wrastającymi włoskami
Spokój z owłosieniem na kilka tygodni

Minusy:
Cena ok 1100 zł

Jestem bardzo zadowolona z tego urządzenia. Myślę, że to świetny prezent dla kobiety, każda będzie szczęśliwa.

2 komentarze :

  1. Czytalam dużo pozytywnych opinii o tym urządzeniu, jednak niestety nie jestem jeszcze w wieku, w którym stać mnie na tak duży jednorazowy wydatek :) a przetestować bardzo bym chciała :)

    Pozdrawiam,
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna myślę nad zakupem ale cena zniechęca

    OdpowiedzUsuń